نمایشگاه گروهی طراحی و نقاشی "سلف پرتره" در گالری فردا

نمایشگاه گروهی طراحی و نقاشی تحت عنوان "سلف پرتره" از روز جمعه دوازدهم آذر ماه در گالری فردا گشایش خواهد یافت.

این نمایشگاه گروهی که حاصل کار 38 نفر از دانشجویان استاد بامداد رضوانیان در دانشگاه هاى تهران،هنر ،آزاد،الزهرا ،سوره،علم وفرهنگ و أتلیه شخصى ایشان می باشد با نمایش یک تا دو اثر از هر یک از هنرمندان برگزار خواهد شد.

بامداد رضوانیان در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار گالری آنلاین در رابطه با آثار این نمایشگاه بیان کرد:

ابعاد، تکنیک و سبک آثار ارائه شده بسیار متنوع است و سیاست این نمایشگاه نیز همین بوده که هنرجویان هر کدام از ایده های منحصر بفرد خودشان در آثارشان استفاده کنند. تنوع آثار به گونه ای است که برخی هنرجویان آثار انتزاعی کار کردند، برخی کارها سورئال خلق کردند و ... .

کارها بسیار متنوع است و تاکید من نیز بر همین بوده که هر کسی با ذهنیت خودش کار کند، و لیکن کارها به پختگی لازم نیز برسد که در حد ارائه در نمایشگاه باشد .

ابعاد کارها نیز بسیار متنوع است از کارهای 20.30 تا 100.70 در این نمایشگاه حضور دارد.

این استاد دانشگاه در مورد چگونگی روند شکل گیری این نمایشگاه توضیح داد:

چند وقت پیش به هنرجویان اعلام کردم که با تم سلف پرتره یک نمایشگاه بگذاریم و بچه ها هم استقبال خوبی داشتند که شروع کردند روی ایده هایشان کار کردن و سعی کردیم در طول این مدت تکنیک هایشان را جهت ارائه در نمایشگاه به حد قابل قبولی در سطح دانشجویی برسانیم. اینچنین نمایشگاه های دانشجویی را در سالهای گذشته نیز داشتیم اما در نظر است در سالهای آینده با یک تم واحد هر سال دو نمایشگاه برپا کنیم تا تعداد بیشتری از دانشجویان فرصت حضور و ارائه آثارشان در نمایشگاه را پیدا کنند.

گفتنی است، این نمایشگاه تا هجدهم آذر ماه برپا خواهد بود و علاقه مندان میتوانند همه روزه از ساعت 16 الی 20 به آدرس خیابان کریم خان، زیر پل کریمخان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی 6،پلاک 2، واحد2، گالری فردا مراجعه نمایند.

logo-samandehi